• 1-3 dagar leverans
  • Över 300 000 nöjda kunder!
  • Allt i lager!
  • Äkta skönhetsprodukter upp till 70% billigare

Kontakta oss

Om du har några frågor är du välkommen att använda formuläret nedan, eller skicka epost till kundtjanst@beautystore.se där vi svarar inom 24 timmar.




Vanliga frågor & Svar

Var är min beställning?

Vi skickar din beställning inom 24 timmar på vardagar. I samband med att vi skickar ut paketet får du ett mail som innehåller ditt kolli-id och/eller spårningsnummer som du kan använda för att spåra din försändelse via Postens hemsida.

Är alla era varor äkta?

Alla varor vi säljer oavsett kategori eller produkttyp är garanterat äkta samt avsedda för försäljning inom den europeiska marknaden. Vi är ett helsvenskt bolag som funnit i 10 år, med både lager och kontor i Sverige.

Hur ska jag göra om jag vill returnera en vara?

För att vi ska godkänna en retur, måste varorna vara oöppnade och oanvända, och förpackningen vara obruten. Detta behövs för att vi ska kunna sälja varorna till någon annan och kunna garantera att de är oanvända. Ångerrätten gäller i 14 dagar från den dag du tog emot beställningen. Vid utnyttjande av ångerräten står kunden för returfrakten och har ansvar för att varorna kommer till vårt lager – därför rekommenderar vi att man skickar paketet spårbart. Om vi inte kan godkänna en retur kostar det 50kr att få varan skickad på nytt.

Kan jag ängra mitt köp innan det skickats?

Alla beställningar går direkt till packning för snabbast möjliga leverans, men om du mailar kundtjanst@beautystore.se så snart som möjlight och har lite tur hinner vi ibland stoppa beställningar.

Var är min faktura?

Fakturan skickas alltid med email till den mailadressen beställningen gjorts ifrån. Då vi samarbetar med Klarna som betalningspartner är det Klarna som skickar fakturan. Du kan också se din faktura om på MyKlarna, annars kan du nå Klarnas kundtjänst på 08-120 120 10 eller via deras hemsida.

×
Logga in

Ny kund? Registera dig här.

×